top of page

Virol 24V

De aangedreven 24V-rollenbanen zijn bij uitstek geschikt voor zowel lichte als middelzware ladingen tot 50 kg/m. Deze aangedreven rollenbanen worden meestal gebruikt voor het stuwdrukloos bufferen of separeren van ladingen verdeeld in secties. Aandrijving wordt verzorgd door poly-V-riemen voor een efficiënte en stille werking in vergelijking met het gebruik van traditionele rondsnaren.

Virol 230/400V

De aangedreven 400V-rollenbanen zijn bij uitstek geschikt voor zowel lichte als zwaardere ladingen tot 75 kg/m. Deze aangedreven rollenbanen kunnen gebruikt worden voor het stuwdrukloos bufferen of separeren van ladingen verdeeld in secties. Aandrijving wordt verzorgd door poly-V-riemen voor een efficiënte en stille werking in vergelijking met het gebruik van traditionele rondsnaren.

Viroc

De met ketting aangedreven 400V-rollenbanen zijn uitermate geschikt voor zwaardere ladingen tot 150 kg/m. De aandrijfkettingen zijn solide en veilig verwerkt in het frame en vormen geen hinder voor de ladingen. Dat maakt deze rollenbaan uitermate geschikt voor nest- en stapelkratten.

Viroc rollenbocht transporteur

De met ketting aangedreven 400V-rollenbanen zijn uitermate geschikt voor zwaardere ladingen tot 150 kg/m. De aandrijfkettingen zijn solide en veilig verwerkt in het frame en vormen geen hinder voor de ladingen. Dat maakt deze rollenbaan uitermate geschikt voor nest- en stapelkratten.

Virol 55° 230V rollenbaan

De met ketting aangedreven 400V-rollenbanen zijn uitermate geschikt voor zwaardere ladingen tot 150 kg/m. De aandrijfkettingen zijn solide en veilig verwerkt in het frame en vormen geen hinder voor de ladingen. Dat maakt deze rollenbaan uitermate geschikt voor nest- en stapelkratten.

Project idee? Laat ons samenwerken.

Marnix Vanryckeghem
Director

  • Grey LinkedIn Icon

+32 (0) 498 928 988
mvr@viscon.be

Jens Vanbelle

Sales engineer

  • Grey LinkedIn Icon

+32 (0) 491 610 326

jvb@viscon.be

Yves Ameye

Sales support manager

  • Grey LinkedIn Icon

+32 (0) 491 610 304

yay@viscon.be

bottom of page